Sipariş Takibi
Sitemize üyeyseniz tüm siparişinizi "Hesabım>Siparişlerim" bölümünden inceleyebilirsiniz. Üye değilseniz siparişinizin durumunu, sayfamızın en altında yer alan Sipariş Takip linkini tıklayıp, e-posta adresinizi ve size gönderdiğimiz sipariş bilgilendirme maillerinde yer alan Sipariş Numaranızı ilgili alanlara girerek kolayca sorgulayabilirsiniz.
Sipariş İptali
Sitemize üyeyseniz siparişlerinizi alışverişinizden sonraki ilk 30 dakika içerisinde "Hesabım>Siparişlerim>Sipariş Detay” sayfasında yer alan “Siparişimi İptal Et” butonuna tıklayarak iptal edebilirsiniz. İlk 30 dakikadan sonra siparişinizi sizin için hazırlanma sürecine geçmiş olacağımızdan, siparişinizin iptali mümkün olamayacaktır.
Henüz sitemize üye değilseniz veya siparişinizle ilgili herhangi bir sorunla karşılaşırsanız, hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında 0 850 678 10 40 numaralı hattan ulaşabileceğiniz Müşteri Destek Hattımızı arayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Değişim
İnternet mağazamızdan yapılan alışverişlerde değişim seçeneği bulunmamaktadır. Dilerseniz satın aldığınız ürünü iade edebilir ve yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz
İade
Parfois.com.tr’den satın aldığınız ürünleri, sipariş tarihinizden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Web sitemizden satın aldığınız ürünlerin iade talebini, www.parfois.com.tr web adresimizden üye girişi yaptıktan sonra, Hesabım>Siparişlerim bölümüne girerek oluşturabilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri seçip iade sebebinizi belirterek, size özel oluşturulacak iade kodunuzu temin edebilirsiniz.
Sitemize üye değilseniz, için 0850 678 10 40 destek hattımızdan ya da destek@parfois.com.tr e-posta adresimizden Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak iade talebinde bulunabilirsiniz.
İade edeceğinizi ürünleri hasar almayacak şekilde paketleyerek, özel iade kodunuz ile birlikte anlaşmalı kargo firmamıza ücretsiz olarak teslim edebilirsiniz. Farklı kargo firmaları ile gönderilen iadelerde, iade kargo ücreti tarafınıza iade edilecek tutardan kesilecektir.
İade Edeceğiniz Ürünler:
• Kullanılmamış ve giyilmemiş olmalıdır.
• Orijinal paketinde ve orijinal etiketleri koparılmamış olmalıdır.
• Çanta ve aksesuar iadelerinde tüm parçaları eksiksiz, orijinal paketinde ve etiketleri koparılmamış olmalıdır.
• Ayakkabılar orijinal etiketleri koparılmamış şekilde ve orijinal ayakkabı kutusunda, ayakkabı ve kutusu üzerindeki etiket koparılmamış ve/veya yırtılmamış olmalıdır.
• Ev tekstili, aksesuarları ve dekoratif ürünler tüm parçaları eksiksiz, orijinal paketinde ve etiketleri koparılmamış olmalıdır.
14 günlük iade süresi dolan, kullanılmış, yıpranmış, orijinal ambalajından çıkarılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünler ile iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünlerin (küpe, mayo, bikini, iç giyim ürünleri vb.) iadesi kabul edilmez.
Özel İade Prosedürüne Tabi Ürünler
Parfümler, kutuları açıldıktan sonra yeniden satışa uygun olmadıkları, hızlı bozulan ve son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler oldukları için koruyucu jelatin ile ambalajlanmış ve kutulanmış şekilde sizlere gönderilir. Değişim veya iade durumunda, yasalarla çerçevelendiği üzere, paketlerinin hiç açılmamış olması ve hiç kullanılmamış olması gerekmektedir.
Sağlığınıza önem veriyoruz. Hijyen prensipleri gereği küpe, mayo ve bikini gruplarında iade kabul edilememektedir.
Teslimat Zamanı ve Türü
Satın aldığınız ürünleri size hızla teslim etmek üzere özenle çalışıyoruz.
Siparişlerinizi kargoya teslim standardımız 3-5 iş günüdür.*
Yoğun dönemlerde teslimat sürelerimizde beklenmeyen gecikmeler yaşanabilmektedir.
*Yasalar gereği tüm e-ticaret firmaları, sipariş taraflarına ulaştıktan sonraki 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile satın alınan ürünleri, alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim etmekle yükümlüdür.